close

منو

مراکز خرید بدروم

مراکز خرید بدروم


معرفی مراکز خرید بدروم ترکیه

شهر بدروم علاوه بر یک شهر تفریحی و تاریخی، یک مرکز خرید در مقیاس بسیار بزرگ برای عاشقان خرید محسوب می شود. عمده ی درآمد این شهر به ویژه در سال های اخیر از صنعت توریسم است و مراکز خرید زیادی در آن توسط معماران و پیمانکاران بزرگ ساخته شده است. به طوری که الان علاوه بر تجارت دریایی، مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ و متنوع یکی از قطب های اقتصادی این شهر می باشند. در مطلب زیر قصد داریم شما را با بهترین و معروف ترین مراکز خرید بدروم آشنا کنیم. پس اگر اهل خرید در سفر هستید یا قصد دارید سوغاتی تهیه کنید همراه ما باشید تا بهترین مراکز خرید این شهر زیبا را بررسی کنیم.

مراکز خرید محبوب و بزرگ بدروم در سطح شهر پراکنده اند اما با این حال فاصله آن ها از یکدیگر و هتل ها زیاد نیست و دسترسی به اکثرشان بسیار آسان و راحت است . صنایع دستی بدروم بسیار زیباست و در چند سال اخیر کیفیت بالایی پیدا کرده است چرا که به عنوان یک محصول صادراتی تولید می شود. پوشاک چرمی، بافتنی های دست دورز، اکلیل دوزی ، زیور آلات نقره ای و استیل، سوزن دوزی های سنتی و لوازم تزئینی خانه را در میان بازارهای بدروم می توانید پیدا کنید.

بازارهای محلی زیادی در بدروم وجود دارد که محل خرید و فروش انواع خوراکی و نوشیدنی های هیجان انگیز است. اگر علاقمند به آشنایی با سنت و فرهنگ این مردم و محصولاتشان هستید حتما به این بازارها سر بزنید.

Bodrum


______

مرکز خرید پالمارینا در شهر بدروم (Palmarina Bodrum)

مرکز خرید پالمارینا در بدروم یکی از مراکز خرید جدید در این شهر است که به تازگی افتتاح شده است. بسیار از بومی های بدروم معتقدند این مرکز خرید تجربه ی خرید توریست ها در شهر بدروم را کاملا متحول کرده است. پالمارینا مجتمع تجاری تفریحی با بیش از پنجاه فروشگاه بزرگ و کوچک است. در این مرکز خرید می توانید انواع وسایل تزئینی خانه و پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم دیجیتال را بیابید و با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید.

یکی از طبقات این مرکز خرید به رستوران بین المللی اختصاص دارد که غذاهای بسیار خوب و متنوعی ارائه می کند. این رستوران سه منوی متنوع دارد که در آن انواع غذاهای سنتی ترکی، ایتالیایی و غیره به همراه دسر ها و پیش غذاهای خوشمزه ارائه می شود.

Palmarina Bodrum

______

مرکز خرید میدتون در شهر بدروم (Midtown Shopping Center)

یکی دیگر از بزرگ ترین و کامل ترین مراکز خرید بدروم ، مرکز خرید معروف میدتون است. این مرکز خرید در محله ی بسیار باصفای ارتاکنت که از محله های خوشنام بدروم است قرار گرفته و به نوعی تنها مرکز خرید کاملا پوشیده بدروم می باشد.

امکاناتی همچون سالن سینما و تئاتر، هایپر مارکت و پارکینگ طبقاتی در این مرکز خرید وجود دارد، علاوه بر این، بیش از صد و ده فروشگاه بین المللی و محلی در میدتون به شما کمک می کند تا به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید و با مقایسه قیمت ها بهترین را خریداری کنید. مرکز خرید میدتون برای مردم ساکن شهر بدروم نیز یک مرکز فرهنگی هنری با رستوران، گالری و فعالیت های زیاد مردمی است. از این رو هنگام گشت و گذار در این مرکز بومی های زیادی از شهر بدروم را خواهید دید.

Midtown Shopping Center ‎


______

مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre)

در حقیقت اولین مرکز خرید در شهر بدروم به سبک امروزی و مدرن مرکز خرید اوسیس است. معماری بی نظیر این مجموعه که ترکیبی از معماری بومی بدروم و معماری مدرن غربی است باعث شده بسیار مورد توجه توریست ها قرار گیرد و حجم زیادی از خرید و فروش در این مرکز تجاری اتفاق بیفتد.

در این مرکز خرید می توانید درختان نخل و خرمای سربه فلک کشیده، تالاب های نیلوفر آبی آرام و زیبا را در کنار کاکتوس های منحصر بفرد پنجاه ساله ببینید. همچنین می توانید در های سنسور دار و تهویه مطبوع بسیار پیشرفته به همراه نورپردازی زیبا در شب را مشاهده کنید.

در مفهوم طراحی این مرکز خرید تلاش شده است تا از بازارهای سنتی شهر بدروم الهام گرفته شود و تعداد زیادی رستوران و گالری و سالن تئاتر در ان وجود دارد. از این رو اگر از علاقمندان هنر و فرهنگ هستید، این مرکز می تواند در کنار خرید برایتان بسیار جذاب باشد.

Bodrum Oasis Shopping Centre

_____

سه شنبه بازار بدروم (Tuesday market Bodrum)

سه شنبه بازار بدروم محلی از رنگ ها، طعم ها و نور و صدای بی نظیر است. توریست های اروپایی و آمریکایی زیادی را می بینید که به این مرکز تجاری سنتی می آیند و با ذوق به صنایع دستی و خوراکی های سنتی این شهر نگاه می کنند.

در این بازار می توانید بوی انواع و اقسام ادویه های محلی را کنار خوراکی های خوشمزه و میوه های کمتر دیده شده حس کنید. اینجا محلی است که مردم عادی و حتی توریست ها می توانند مایحتاج ضروری زندگی روزانه خود را تهیه کنند. بازارهای سنتی در اغلب شهرهای ترکیه با اسمی از روزهای هفته برقرار هستند و به نوعی رونق آن شهر محسوب می شوند.

به عقیده بسیاری از گردشگران، گشت و گذار در این بازارها بسیار لذت بخش تر از مراکز خرید مدرن است.

مردم محلی با آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف برای خرید به سمت این بازار ها می آیند. شما می توانید انواع کالاهای تقلبی و درجه دو و سه همانند پوشاک، ساعت، کیف و کفش، اسباب بازی، و چیزهای دیگر را پیدا کنید. اما در این بازار می توانید پارچه هایی دست باف و سنتی با طرح ها و نقش های بسیار جالب را با قیمت ها بسیار مقرون به صرفه پیدا کنید.


سه شنبه بازار بدروم (Tuesday market Bodrum) ‎


رامیارگشت پارسیان
021-88198266

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید