close

منو

هتل رامادا ریزورت لارا | RAMADA RESORT LARA آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا | RAMADA RESORT LARA آنتالیا

هتل ۵ ستاره رامادا ریزورت یک هتل ساحلی است که دارای ساحل اختصاصی به مساحت ۴۰۰ متر می باشد که در کنار دریای مدیترانه شهر آنتالیا واقع شده است.
این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز  است. یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزشهای آبی و آبگرم و سلامتی  در مرکز این هتل وجود دارد که یک هتل کم نظیر و مجهز به تمامی امکاناتی است که شما برای راحتی و آرامش به آن نیاز دارید.
16067124 16067458
مسافرین هتل ۵ستاره رامادا ریزورت می توانند اوغات فراغت خود را در مکان هایی نظیر: سالن بدنسازی,حمام ترکی,سونا و اتاق ماساژ,زمین بازی کودکان,اتاق بازی با بیلیارد و تنیس و دارت,اینترنت رایگان (wi-fi) و….. بگذرانند.
16066465 16067393
رستوران اصلی این هتل در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی به مسافران است. ۲ رستوران  دیگر هم با غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی وجود دارد. میز هایی در لابی، استخر و در ساحل واقع شده است که در طول روز به مسافران میوه و عصرانه هایی مانند اسنک ارائه میکند.
هتل ۵ستاره رامادا ریزورت با فرودگاه آنتالیا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و تمامی امکاناتی که در اتاق هتل به ان احتیاج دارید مانند:حوله , لوازم آرایشی , تلویزیون و اینترنت رایگان موجود است.

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید