close

منو

پاموک کاله، جاذبه چهارفصل کوش آداسی

پاموک کاله، جاذبه چهارفصل کوش آداسی

پاموک کاله بدون شک یکی از شگفتی های طبیعی ترکیه میباشد که با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست . منطقه پاموک کاله در داخل دره واقع شده است . سالهای طولانی آب پر از کلسیم و مواد معدنی که از دامنه کوه جاری بوده است در این دره رسوب کرده و در طول هزاران سال حوضچه های سفیدرنگ بینظیری را به وجودآورده است که مانند تراس های پله کانی روی یکدیگر قرار گرفته اند . به همین دلیل به این منطقه قصرپنبه ای گفته می شود . 

این منطقه علاوه بر قدمت تاریخی و زیبایی ، یکی از مراکز آب درمانی در ترکیه می باشد . آب چشمه های این منطقه سرشار از کلسیم و موادمعدنی میباشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است و به همین دلیل هرساله توریست های بسیار زیادی از داخل و خارج از ترکیه از این منطقه دیدن کرده و در اب های پر از مواد معدنی این منطقه شنا می کنند . این امر موجب شده تا در اطراف منطقه پاموک کاله هتل های زیادی برای اقامت توریست ها و ارائه خدمات آب درمانی ایجاد شوند . 

 چگونه به پاموک کاله سفر کنیم ؟

پاموک کاله در منطقه جنوب مرکزی دریای اژه ترکیه واقع شده است . فاصله پاموک کاله با شهر معروف دنیزلی 19 کیلومتر است و فاصله این پاموک کاله با مرکز شهر کوش آداسی تقریبا ٌ 2/5 ساعت می باشد و سرویس اتوبوس مرتباٌ بین کوش آداسی و پاموک کاله برقرار میباشد .بنابراین اگر در پاییز به کوش آداسی سفر میکنید بازدید از پاموک کاله را از دست ندهید . می توانید با تورهای پاییزی رامیارگشت از این جاذبه گردشگری فوق العاده دیدن کنید.

پاموک کاله - کوش آداسی


شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری رامیارگشت
021-88198266
تهران - میرداماد - روبروی موزه دفینه - کوچه نور - پلاک 12 - مجتمع نور - طبقه سوم - واحد 15



خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید